پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226121
خبر خوش براي فرهنگيان
تاریخ انتشار : 1395/06/06 08:03:52
نمایش : 961
وزير آموزش وپرورش گفت: با اجراي طرح رتبه بندي مشاغل در مهرماه سال گذشته، بطور ميانگين سه ميليون ريال به حقوق همکاران فرهنگي و معلمان شاغل در اين وزارتخانه اضافه شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اصغر فاني روز جمعه در جمع فرهنگيان، بازنشستگان و کارکنان آموزش وپرورش استان ايلام اظهار کرد: اين طرح موجب شد بين 900 تا پنج ميليون و 900 هزار ريال به حقوق معلمان و فرهنگيان اضافه شود که البته هنوز هم با حق و نياز واقعي فرهنگيان فاصله داريم.

 

وي با بيان اينکه موضوع تبعيض بين حقوق فرهنگيان با برخي دستگاه ها را قبول دارم، افزود: البته اين مشکلات معيشتي و تبعيض حقوق مربوط به چند سال اخير، يا 10، 20 و 30 سال گذشته نيست بلکه در رژيم پهلوي نيز وجود داشته و در آن دوران هم شاهد اعتراض معلمان بوديم.

 

فاني گفت: فرهنگيان و معلمان متناسب با عمر و توان دولت يازدهم، از آن براي حل مشکلات انتظار داشته باشند؛ فرهنگيان عزيز انتظار ندارند دولت مظلومي که سه سال است سر کار آمده بار مشکلات سال هاي قبل را هم بر دوش بکشد. 

 

وي با بيان اينکه در طرح رتبه بندي 40 تا 50 هزار نيرو خدمتگزار و خدماتي وزارت آموزش و پرورش شامل اضافه حقوق نشدند، گفت: در حال پيگيري و تلاش هستيم که افزايش حقوق در قالب طرح رتبه بندي شامل اين افراد هم بشود که به نتايجي هم رسيده ايم. 

 

وزير آموزش وپرورش با اشاره به صدور احکام مربوط به حق مرزي براي فرهنگيان شاغل در اين مناطق تاکيد کرد: هر منطقه اي را وزارت کشور به عنوان منطقه مرزي تاييد و اعلام کند وزارت آموزش وپرورش آمادگي دارد بلافاصله نسبت به صدور حکم و افزايش حق مرزي در حقوق فرهنگيان اقدام کند.

 

فاني از استاندار ايلام خواست اگر منطقه اي در اين استان مرزي است و وزارت کشور هنوز آن را اعلام نکرده، پيگيري کنند تا پس از تاييد وزارت کشور، آموزش و پرورش نسبت به اعمال افزايش حق مرزي در حقوق کارکنان آن منطقه اقدام کند.

 

وزير آموزش و پرورش روز پنجشنبه براي شرکت در آيين بهره برداري طرح هاي هفته دولت به استان ايلام سفر کرد، شرکت در نشست مشترک شوراي اداري و شوراي آموزش وپرورش استان ايلام، بهره برداري از 164 طرح عمراني، خدماتي و آموزشي و آغاز عمليات اجرايي 17 واحد آموزشي از برنامه هاي روز نخست سفر فاني به ايلام بود.

 

ديدار با فرهنگيان، بازنشستگان و مسئولان آموزش وپرورش استان ايلام و سخنراني قبل از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر ايلام از برنامه هاي روز دوم سفر وزير آموزش و پرورش به استان ايلام است.

دوم تا هشتم شهريور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاري شده است.


منبع:خبرگزاري دانشجو

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html